De transferencia
2022-07-13 - 2023-01-13
Diseño científico y análisis de resultados para la delimitación y caracterización de los territorios de águila imperial en el entorno de las plantas fotovoltaicas EBISU I y II y ZEDNEMEN I en la provincia de Toledo.
Scientific design and analysis of results for the delimitation and characterisation of the imperial eagle territories around the EBISU I and II and ZEDNEMEN I photovoltaic plants in the province of Toledo.
2021-12-01 - 2024-11-30
Integrando la ecología con la genómica de virus y vectores para mejorar la predicción, vigilancia y control de los brotes de virus West Nile en España.
Integrating ecology with virus and vector genomics to improve prediction, surveillance and control of West Nile virus outbreaks in Spain
De transferencia
2020-06-01 - 2025-12-31
Creando perspectivas en la conservación de las lagunas temporales frente al cambio climático y a las invasiones biológicas - ClimaRiskinPond
Towards the conservation perspective of temporary ponds to face climate change and alien species invasions